عزیز دلم،

نوشتن از عشق هم آسونه و هم سخت. چون خود عشق پدیده خیلی خاصیه که در عین سادگی پر از پیچیدگیهای زیباست. حالا اگه بخوای از عشقی بنویسی که خودش هم نسبت به عشق های دیگه خاص تره کارت سخت تر میشه.

فکر میکنم یکی از چیزایی که به عشق ما عمق میده و باعث میشه اینقدر درونی و عمیق بشه همین خاص بودنشه. تک بودن عشق ما، منحصر به فرد بودنش باعث میشه نگاهمون بهش فراتر از یه رابطه عاشقانه معمولی باشه و مثل یه گنج گرونقیمت ازش نگهداری کنیم.

اما این تازه مال خود رابطه است. چه برسه وقتی تو همچین رابطه ای عشق آدم یه عشق مهربون و سخاوتمند باشه که همه خوبیها رو داشته باشه. حتی مزه بوسه های مجازیش مدتها تو یاد آدم بمونه. هرچقدر که باهاش هستی بیشتر بخوایش ...!

چقدر این چند روزه خوب بود...با این که بازم فاصله برام زیاد بود اما آرامش و لذت و عشق با هم بودنامون و امید دیدنت باعث میشد تحمل دلتنگی آسونتر بشه. وای که هر لحظه با تو بودن به تمام دنیا می ارزه. امروز هم دوباره آغوش پر بوسه و محبتت رو حس کردم و بازم فهمیدم انتظار هرچقدر هم زیاد باشه اما با وصال شیرین میشه.

هر لحظه تنفس هوای عاشقانه ای که با تو همه جا رو پر میکنه به اندازه ی شیرینترین رویاها خواستنیه. ساعت ها و روزها انتظار می ارزه به یک ثانیه بودن توی دنیای عاشقانه و پاک و ناب و رویاییمون و وقتی این باهم بودن، این رویای بهشتی، اتفاق می افته هیچ جیز تو دنیا ازش لذت بخش تر نیست.

گرمای نفسات دوباره منو زنده کرد که بدون تو من زندگی ندارم. دوباره پر شدم از انرژی تو و دوست داشتن. بوسه های جادوییت بهم امید میده و نوازشای عاشقانه ات عشق رو برام معنا میکنه. بوی زندگی و عشق میگیرم از بوی بدنت و یکی میشم با همه ی خوبیهای دنیا....!

تاحالا خیلی به این فکر کردم که عشق ما چقدر قشنگ، لطیف و زیباست و هربار بیشتر از قبل عاشق تو و عشقمون شدم. عشق ما اونقدر قشنگه که هرچقدر هم باهم باشیم یه مدت خیلی کم از دوری برای یه مقدار خیلی زیاد از دلتنگی کافیه.

الان نمیخوام از دلتنگی صحبت کنم با این که خیلی دلتنگتم پس بذار از باهم بودنمون بگم که هربارش مثل یه رویای جدید و تازه و بی نظیره.

دیدن تو، عشق زیبای من، هر بار برای من رسیدن به یه آرزوی بزرگه. هر بار جدا میشم از زمین و هرچی زمینیه و هربار احساس میکنم تو اوج آسمونم. واقعا یه رویاست. لطیفترین رویای دنیا.

و چیزی که این رویای لطیف رو عاشقانه ترین رویای دنیا میکنه که تمام عاشقای دنیا حسرت یک لحظه شو میخورن اول بوسه ها و آغوش آسمونی تو و گرمای بینظیر عشقه که تو چشمات، دستات و بدنت جاریه. (همین الان که دارم مینویسم منتظرتم. پس چرا نمیای؟)

همه لحظه های باهم بودنمون پر از عشقه. هر ثانیه اش یه رویای عاشقانه است. و من الان عاشقتر از همیشه بیتاب یک لحظه از رویاهای واقعی عاشقانه مون هستم زیباترین عشق دنیا ... !

نظرات 1 + ارسال نظر
شیرین چهارشنبه 3 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 08:35 ق.ظ

نمی شود تو باشی و شعر هم باشد
نمی شود که تو باشی ، ترانه هم باشد
نمی شود که تو باشی ،گلدان یاس هم باشد
نمی شود که تو باشی ، بلور هم باشد
نمی شود که شب هنگام
عطر نگاه تو باشد
((محبوبه های شب))هم باشند
نمی شود که تو باشی،من عاشق تو نباشم
نمی شود که تو باشی درست همینطورکه هستی
و من هزاربار خوبتر از این نباشم
و باز هزار بار عاشق تو نباشم
نمی شود، می دانم
نمی شود که بهار از تو سبزتر باشد...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد