مهربانا! وقتى تو بیایى، دشت‏ها همه سبز و بلبلان عاشق ترانه‏هاى وصل سر مى‏دهند . وقتى تو بیایى، نهال عشق را در باغچه زندگى، با دستان عاطفه و با بیلچه شوق در میان خا ک امید مى‏کارم و با نگاهت هر روز آن را آبیارى مى‏کنم .
نازنینم! اگر تو بیایى، پرستوهاى مهاجر دوباره بهار را به سرزمین‏هاى یخ‏بسته نوید مى‏دهند و ناله‏هاى جدایى را در گلو خفه مى‏کنند .
چقدر آسوده مى‏توان کلمات را به سوى تو فرستاد و چه آسوده مى‏توان در اطراف مهربانى تو اتراق کرد . تو در اوج اندوه من، چون خیال مى‏وزى و مرا از خاطرات شب تهى مى‏کنى .
مقتداى من! بیا و اشک چشم‏هاى منتظر ما را مرهمى باش . بیا و براى لاله‏هاى مهر و وفا و شقایقهاى عشق و صفا، در قلبهایمان باران باش . بیا وقایق غمهایمان را ساحل و طلوع دلتنگى‏هایمان را غروب باش .

مهدی جان !

در لحظات تنهایی قلبم  ، چقدر جای تو خالیست

اللهم عجل الولیک الفرج

یکسال گذشت و برگی دگر از دفتر عمرمان ورق خورد . انگار همین دو سه روز پیش بود که سال 84 آغاز شد. اینقدر سرگرم کارهای مختلف شدیم که گذر زمان را متوجه نشدیم و موقعی به خودمون اومدیم که دیدیم آخر ساله و چیزی به آغاز بهاری دیگه نمونده . جا داره در این واپسین روزهای آخر سال مروری داشته باشیم به کارنامه اعمالمون و ببینیم در این یکساله گذشته با پرونده اعمالمون چه کردیم و چقدر تونستیم از این فرصتهای که داشتیم استفاده کنیم ؟ بیاییم یه حساب و کتابی کنیم و ببینیم در این سالی که در حال گذر از اون هستیم بازنده بودیم یا برنده ؟ منفعت بریدم یا اینکه ضرر کردیم ؟ خوشا به حال اونهایی که از این فرصتها استفاده کردن و ره توشه خودشان را برداشته و به خوشحالی و شادمانی به استقبال بهار دیگر میرود و بدا به حال اونهایی که نتونستن از این فرصت به نحو احسن استفاده کنند و با دلی محزون پای به بهار دیگر می گذارند .
اما دوستان عزیز
بیاییم با خود عهد کنیم و قرار بگذاریم که از گذشته عبرت بگیریم و از فرصتها استفاده کنیم
قبل از آنکه آنها را از دست بدهیم . چرا که هیچ تضمینی نیست که بتوانیم فرصت دیگری بدست آوریم .
بیاییم با خود و خدای خود عهد ببیندیم از لحظه لحظه فرصتها استفاده مطلوب کنیم تا در
روز های واپسین  افسوس  گذشته را نخوریم.
بیاییم به گونه ای باشیم که در هنگام تحویل سال شاهد تحول حال در خود باشیم .
بیاییم در این بهار که مصادف با اربعین حسینی ست دلهای خود را به عشق او گره بزنیم تا
برای همیشه دلهایمان حسینی بماند . بشرط آنکه بر سر عهد و پیمان خود باقی بمانیم.  و در پایانی  نجوایی هم با مولای مسافرمان که همواره چشم به راه او هستیم و در ندبه هر آدینه مان تعجیل در فرجش را از خداوند خواستاریم

مولای من

بهار را بی روی دلنشین تو لطفی نیست !

دریغ و درد از بهاران عمر که بی تو ای بهار جاودان بر باد شد

 اللهم عجل لولیک الفرج 

با عرض تسلیت اربعین سرور و سالار شهیدان امام حسین (ع)
 
برای همه ی شما عزیزان سالی خوش همراه با سعادت و  تندرستی از درگاه احدیت خواستارم