برای قلب عاشقم لاف صداقتو نزن

خودت میدونی که دیگه رو شده دستت واسه من

فکر کردی اینبار میتونم که بگذرم از اشتبات

وقتی پر از دو رویی تو اون دوتا چشم سیات

با اون همه خاطره باز 

 میخوام فراموشت کنم

میشکنم اما این دفه برنده بازی منم

میخوام ازت جدا بشم یه لحظه تنها بمونی

رفیق نیمه راه من دیره واسه پشیمونی

فکر میکنی نمیدونم چشات پر از دو رنگیه

میخوای بگم که این روزا دلت کجاست پیش کیه

اگه میبینی ساکتم چیزی به روت نمیارم

بدون که ارزش نداری

مردی دیگه تو باورم ....!!

دلم صد پاره شده           بی تو آواره شده

       هر روز به یه جرمی سوزوندی     

دل من خسته شده          مرغ پر بسته شده

               میگی همینیه که هستی          

نمیشه از تو رد بشم       بد جوری وابسته شدم

                 واست مهم نبود که بودم           

حق من این نبود که تو            حالا بهم بگی برو

                   منی که عاشق تو بودم            

                خسته شدم از این همه نیرنگ تو      

                فقط برو هر چی که دارم مال تو      

               خسته شدم از این همه در به دری       

          دیگه مهم نیست که ندارمت برو ...!!

ای دلم زهر جدایی را بخور 

 چوب عمری بی وفایی را بخور 

 ای دلم دیدی که ماتت کرد و رفت 

 خنده ای به خاطراتت کرد و رفت  

 من که گفتم این بهار افسردنی است  

 من که گفتم این پرستو رفتنی است 

آه عجب کاری بدستم دادی دل 

هم شکست و هم شکستم دادی دل