دوستان عزیز شبهای احیاء فرا رسید !
سعی کنید از این شبها نهایت استفاده رو ببرید
نکنه این شبها رو با غفلت از دست بدید !!
اگر اون حس خوب و عالی دعا کردن بهتون دست داد
منه حقیر رو فراموش نکنید!
با آرزوی قبولی طاعات شما
( التماس دعا )



من امشب سکوت دلم را شکستم

سکوت شبستان غم را شکستم

قسم خورده بودم که عاشق نباشم

به عشقت شکوه قسم را شکستم

تقدیم به تو که بی تو هم با توام.



در جان عاشق من شوق جدا شدن نیست

خو کرده ی قفس را میل رها شدن نیست

من با تمام جانم پر بسته و اسیرم

باید که با تو باشم در پای تو بمیرم

عهــدی که با تو بستم هرگز شکستنی نیست

این رشته تا دم مرگ هرگز گسستنی نیست

 



بی تو مهتاب شبی باز از آن کوچه گذشتم

همه تن چشم شدم خیره به دنبال تو گشتم

شوق دیدار تو لبریز شد از جام وجودم

شدم آن عاشق دیوانه که بودم

در نهانخانه جانم گل یاد تو درخشید

باغ صد خاطره خندید

عطر صد خاطره پیچید

یادم آمد که شبی با هم از آن کوچه گذشتیم

پر گشودیم و در آن خلوت دلخواسته گشتیم

تو همه راز جهان ریته در چشم سیاهت

من همه محو تماشای نگاهت!!

دگر بار رمضان فرا رسیده است،ماه عبادت وعبودیت، تقویم مطهر مناجات و اجابت ، روزهای برتراز ایام خاکی گذران ولیالی عزیزتر از همه شبهای تاریـک عالم سفره مهر و عطوفت خداوندی گسترده و دروازهای "" الی رفیق الاعلی "" به منتهای رحمت گشاده و عطر سبز نجیب "" بهار دوست "" درهر سر او آشیانی منتشر.
رمضان ، مفتاح نورانی شعورهای مغفول وقلبهای مقفولی است که در ثانیه های روزمرگی وعادتهای پرتکرار سخیف زمینی ""زنگ کهنگی"" زده اند و در چنین آناتی حسن ریز،مثل یـک شاخه گل خواهند شکفت . و لیلة القدر مشعشع ""ضیافت العشق ""حضرت سبحان (جل جلاله) را برصحیفه دل سالکان حـک خواهند داشت و با قلم موی اعجاز سوز راز و نیاز کارنامه اصحاب الیمینی، نصیب متمسکین خویش خواهد داشت و آنان رابه استنشاق جانانه"" نسائم الرحمه "" ایزدی توفیق خواهد بخشید.


....
خداوندا در این رمضان ما را رمضانی کن .....


اگه دلم تنگ میشه خیلی برات منو ببخش

اگه نگام گم میشه تو شهر چشات منو ببخش

منو ببخش اگه شبا ستاره ها رو میشمورم

اگه همش پیش همه بهت میگم دوست دارم

منو ببخش اگه برات سبد سبد گل میچینم

منو ببخش اگه شبا فقط تو رو خواب میبینم

منو ببخش اگه تو رو می سپارمت دست خدا

اگه پیش غریبه ها به جای تو میگم شما

منو ببخش اگه واسه چشمهای تو خیلی کمم

تو یه فرشته ای و من خیلی باشم یه آدمم

منو ببخش اگه فقط میخوام بشی مال خودم

                                      ببخش اگه کمم ولی زیادی عاشقت شدم