به بهانه میلاد حضرت ولی عصر (عج)

گلِ یادت بوى عشق مى‏دهد و نورانیت نامت مایه چشم روشنى ماست.

هر وقت از عمق وجودم فریاد یا مهدى(عج) بلند مى‏شود، دلم هواى تو را مى‏کند

و دریاى چشمانم به یاد سیمایت طوفانى مى‏شود و وجودم مالامال از محبت تو . . . .

و چون باران نگاهت بر وجود خشکیده‏ام باریدن مى‏گیرد، در آیینه دلم مى‏توان عشق را به نظاره نشست.

و من هم چنان چشم به راهم، در حالى که در باغ‏ها سرگردانم،

به امید این که نشانه‏اى ببینم که آمدن بهار را مژده دهد، پس از زمستان سخت جهان.

و تو اى خورشید عالم تاب و اى عصاره عصرها!

بتاب که گل‏ها دیگر تاب ماندن ندارند.

امام دست نیافتنی نیست دستهای ما بسته است

امام درغیبت نیست پرده بر چشمهای ماست

و آنچه ما را از دیدن امام محروم میکند

غیبت نیست غفلت ماست!!

اللهم عجل الولیک الفرج


 
میلاد منجی عالم بشریت مبارک باد


 

                میلاد گل و بهار جان آمد

                                                  برخیز که عید می کشان آمد

               خاموش مباش زیر این خرقه

                                                   بر جان جهان دوباره جان آمد

                برگیربدست پرچم عشاق

                                                       فرمانده ملک لا مکان آمد

                گلزار زعیش لاله باران شد

                                                     سلطان زمین و آسمان آمد

                با یار بگو که پرده بردارد

                                                      هین!عاشق آخرالزمان آمد

             آماده امرونهی وفرمان باش

                                        هشدارکه منجی جهان آمد!


پرواز را حس میکند امشب دل تنهای من

                       می آیی و گم میشود با بودنت غمهای من

 




هیچ کس تنهایی ام را حس نکرد...لحظه های ویرانیم را حس نکرد ...در تمام لحظه هایم هیچ کس خلوت تنهاییم را حس نکرد...آسمان غم گرفته ام هیچگاه برکه طوفانیم را حس نکرد...آن که سامان غزل هایم اوست بی سر و سامانیم را حس نکرد
Upgrade your email with 1000's of emoticon icons


  

میرسد روزی که فریاد وفا را سر کنی

میرسد روزی که احساس مرا باور کنی

میرسد روزی که نادم باشی از رفتار خود

خاطرات رفته ام را مو به مو از بر کنی

میرسد روزی که تنها ماند از من یادگار

نامه های کهنه ای را که به اشکت تر کنی

میرسد روزی که در صحرای خشک بی کسی

بوته های وحشی گل را زغم پرپر کنی

میرسد روزی که صبرت سر شود در پای من

آن زمان احساس امروز مرا باور کنی

 



یکی بود هیچ کس نبود

صدای آن چکاوک بود که در کوهساران خواند و

آسمان کبود درون آن دره گم میشد نگاه من و آن قله دلگیر

از آن روز که افکارم را پرسشهایی فرا گرفتند و من ماندم در انتظار جوابهای ناتمام

نگاه کن جایی در کویر که زمین و آسمان به هم پیوند میخورند نفسم در سینه حبس شد و به ناگاه

ماندم به دیدار....کجاست ؟

بغض بود و اشکهایی که لرزش مناظر کویر را دو چندان میکرد

من بودم آری من بودم تنها و تنها که در انتظار می مانم مثل هیچکس در تاریکی محض آن غار

به تماشا نشستم هیچ را که نمی دیدم !!

در آن گاه من بودم و اما هیچ نبود گوش کن چرا نمی شنوی ؟ نگاه کن ... تو حبسی !

یک آدمک که از خاک این زمین برپایی و آن تو هستی که در این زتدان به نام تن گرفتاری هر چیز را

باید ببینی تا باور کنی و اما آن چه که میماند درون توست که حال گرفتار است به تمامی

زرق و برق دنیا . بگذارید بروم : فقط بگذارید بروم تا اینکه بدانم کجاست او؟...

هر کس مرا میبیند درون خود مرا عاشقی میپندارد عاشق

عروسکان دنیوی یا اینکه دنباله رو مالی که از کف

میرود او را میخواهم فقط او را ...

آری او خدای من است !!

      



کنم هر شب دعایی کز دلم بیرون رود مهرش 

ولی آهسته می گویم  الهی بی اثر باشد !

دوستت دارم... !!


گفتی که مرا دوست نداری گله ای نیست

بین منو عشق تو فاصله ای نیست

گفتم که کمی صبر کن و گوش به من ده

گفتی که باید بروم حوصله ای نیست

گفتی کمی فکر خودم باشم و آنوقت

جز عشق تو در خاطر من شعله ای نیست

رفتی تو خدا پشت و پناهت

بگذار بسوزد دل من مسئله ای نیست


 
کبوتر

کبوتر برو از اینجا تا دلت غمی نبینه

نکنه صیاد وحشی بال و پرهاتو بچینه

کبوتر برو از اینجا برو اسمون هفتم

این همه حادثه تلخ نیست کسی دوای دردم نیست

آسمون آبیه اما دل صیاد سیاهه

جاده هاسر سبز و خلوت اما پر گرد و غبار

کبوتر پراتو وا کن آسمونو خوب نگاه کن

با دلئ مثال دریا درد بارونو دوا کن

کبوتر برو از اینجا اینجا تاریک و سرد

زخم تنهایئ پریدن مرحم و دوائ درده