به یاد آنان که با هجرتشان جانمان را به آتش می کشند !!

مرگ؛ سکوتی راز آلود

گسستنی از تو و پیوستنی با آن دیگری

زندگی که درک و تجسمش سخت است

دوری که تلخ است

خاطراتی که تجدید نمی شوند

اشکهایی که هیچ تاثیری ندارند

خاکهایی که جز فراموشی و سردی هیچ نمی کنند مگر امانت دارشان کرده باشی

لبخندها تلخ می شوند، نوشت با نیش همراه می شود

یادها «لقب خدایش بیامرزد» می گیرند

و ...

هبوطت از این سرزمین بهر خویشتنت پر از شادی و نور باد

و

تولد دوباره ات بی من، مبارک

و من روزی به تو خواهم پیوست و در انتظار آن روز خواهم نشست

نظرات 4 + ارسال نظر
میترا چهارشنبه 24 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 08:42 ق.ظ

سلام بسیار زیبا نوشتی
گل مخور, گِل را مخر, گِل را مجو
زانکه گِل خوار است,‌ دایم زرد رو
دل نخــور تا دائمأ باشی جــوان
از تجلـّی چهـره‌ات چون ارغوان

میترا پنج‌شنبه 25 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 07:07 ب.ظ

سلام
زمستان نیز رفت اما بهارانی نمی بینم

بر این تکرار در تکرار پایانی نمی بینم



به دنبال خودم چون گردبادی خسته می گردم

ولی از خویش جز گردی به دامانی نمی بینم



به غواصان بگو کافی ست هرچه بی سبب گشتند

در این دریای طوفان دیده مرجانی نمی بینم*



چه بر ما رفته است؟ ای عمر! ای یاقوت بی قیمت!

که غیر از مرگ گردنبند ارزانی نمی بینم



زمین از دلبران خالی ست یا من چشم و دل سیرم؟!

که می گردم ولی زلف پریشانی نمی بینم



خدایا عشق درمانی به غیر از مرگ می خواهد؟

که من می میرم از این درد و درمانی نمی بینم ...



هلن جمعه 26 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 03:18 ب.ظ http://helenstar.blogfa.com

سلام خیلی زیبا نوشتی
سفر نکن خورشیدکم
ترک نکن من رو نرو
نبودنت مرگ منه
راهی این سفر نشو
نزار که عشق من وتو
اینجا به آخر برسه
برای تو ومرگ من
از رفتن تو سر برسه

helen دوشنبه 30 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 09:43 ق.ظ

که روز غم بسر خواهد شد آخر

سخن نوعی دگر خواهد شد آخر

نهال آرزو در سینه و دل

به شادی بارور خواهد شد آخر

چو زر بود از جفا روی تو اول

ولی کارت چو زر خواهد شد آخر

به تایید سعادت اختر مهر

ز برج غم بدر خواهد شد آخر

بخواهم داد کام دوستان را

حکایت مختصر خواهد شد آخر

دهان عاشق از لوزینهٔ وصل

پر از شهد و شکر خواهد شد آخر

ز مهر اوحدی بر روی آن ماه

جهانی را خبر خواهد شد آخر



برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد