چیزها دیدم در روی زمین
 کودکی دیدم ماه را بو می کرد
 قفسی بی در دیدم که در آن روشنی پرپر می زد
 نردبانی که از آن عشق می رفت به بام ملکوت
 من زنی را دیدم نور در هاون می کوبید
ظهر در سفره آنان نان بود سبزی بود دوری شبنم بود کاسه داغ محبت بود
 من گدایی دیدم در به در می رفت آواز چکاوک می خواست
و سپوری که به یک پوسته خربزه می برد نماز
بره ای را دیدم بادبادک می خورد
من الاغی دیدم ینجه را می فهمید
در چراگاه نصیحت گاوی دیدم سیر
شاعری دیدم هنگام خطاب به گل سوسن می گفت شما
من کتابی دیدم واژه هایش همه از جنس بلور
 کاغذی دیدم از جنس بهار
 موزه ای دیدم دور از سبزه
 مسجدی دور از آب
سر بالین فقیهی نومید کوزه ای دیدم لبریز سوال
قاطری دیدم بارش انشا
اشتری دیدم بارش سبد خالی پند و امثال
عارفی دیدم بارش تننا ها یا هو
 من قطاری دیدم روشنایی می برد
 من قطاری دیدم فقه می بردو چه سنگین می رفت
من قطاری دیدم که سیاست می برد و چه خالی می رفت...

نظرات 1 + ارسال نظر
افزایش امار وبلاگ و وبسایت شنبه 13 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 11:47 ب.ظ http://www.vatanrank.com

سلام به شما وبلاگ نویس عزیز
من می دانم نیاز اولیه وبلاگ نویسان آمار وبلاگ است
میتوانید با عضویت در سایت وطن رنک و گرفتن وبلاگ خود را زیر و رو کنید یعنی این که میتونید بازدیدتون را به روزی 10000 بازدید هم برسانید و رتبه ی وبلاگ خود را در گوگل افزایش دهید
حالا این را می پرسید چگونه می شود این کار را انجام داد
به سادگی اول در سایت وطن رنک عضو شوید
دوم اینکه وبلاگ خود را ثبت کنید
سوم بازدید اتوماتیک بزنید و امتیاز بگیرید و به اندازه امتیازی که می گیرید از وبلاگ شما بازدید انجام می گیرد
www.vatanrank.com
بهترین راه افزایش آمار بصورت واقعی
تست کنید !!!!!!!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد