دلم صد پاره شده           بی تو آواره شده

       هر روز به یه جرمی سوزوندی     

دل من خسته شده          مرغ پر بسته شده

               میگی همینیه که هستی          

نمیشه از تو رد بشم       بد جوری وابسته شدم

                 واست مهم نبود که بودم           

حق من این نبود که تو            حالا بهم بگی برو

                   منی که عاشق تو بودم            

                خسته شدم از این همه نیرنگ تو      

                فقط برو هر چی که دارم مال تو      

               خسته شدم از این همه در به دری       

          دیگه مهم نیست که ندارمت برو ...!!

نظرات 2 + ارسال نظر
شرکت کامپیوتر پانته آ دوشنبه 16 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 05:31 ب.ظ http://www.PanteaCo.com

* با سلام و آرزوی سالی سرشار از موفقیت برای شما و وب لاگ خوبتان .
* شرکت نرم افزاری پانته آ PanteaCo.Com .
* با آرشیوی کامل از انواع نرم افزارهای کاربردی - آموزشی - میکس و مونتاژ تصاویر - گیم - مستند و....
* با ارسال پیشنهادات و انتقادات سودمند از جوایز بدون قرعه کشی ما بهره مند شوید (پست الکترون?ک? info@ PanteaCo.com )

!جای شما خالیست دوشنبه 16 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 05:51 ب.ظ http://www.cn3co.com/?ref=3631

سایت جالبی دارید به سایت ما هم سر بزنید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد