بارخدایا! با قلبی شکسته و گناه‌آلوده به سویت آمده‌ام. آمده‌ام تا حرف بزنم. آمده‌ام تا درد دل کنم.
معبودا! خسته‌ام. خسته از این‌همه گناه، از این‌همه معصیت. خسته از مشق‌های سیاه زندگی. خسته از شب‌های تنهایی.
آسمان دلم گرفته و غمگین است. اندوه و ناامیدی در جاده‌های ذهنم قدم گذاشته است. دستم را بگیر. دستم را بگیر که با تمام نیازمندی به درگاهت دراز شده و کویر تشنه جانم را پیش از رسیدن مرگ، ‌سیراب کن.
حکیما! تو از تمامی دقایقم آگاهی، از ندامت و پشیمانی‌ام، از عصیان و نافرمانی‌ام. تو را به جان لحظه‌های پرواز عاشقان کویت، بر من و گناهانم پرده‌ای از بخشش قرار بده، و چشمان ملتمسم را بی‌نصیب از درگاهت بر مگردان، تا پنجره‌های مه‌آلودِ دلم را به سوی روشنی‌ات باز کنم. درخت وجودم را با نسیم رحمتت نوازش کن، تا در کوچه‌های بی‌کسی گم نشوم و مرا از مرداب گناهانم به دریای معنویتت رهنمون ساز، تا قاصدک‌های خیالم به سویت به پرواز در آیند.

تو را به جان مناجات عاشقانت و نجوای نیازمندانت!

نظرات 3 + ارسال نظر
الهه جمعه 14 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 12:10 ب.ظ http://soudbemalakot.blogfa.com

سلام
ممنون واسه نظرتون.راستش من خیلی دنبال قالب گشتم!!!!
قالب قبلی بیشتر به موضوعم ربط داشت.اما همه می گفتند دلگیره!عکس هم گذاشته بودم تو وبلاگم.جالب نشد.به قالب نمی اومد.منم برداشتمشون.در هر صورت خوشحال می شم راهنمایی کنید
یا علی

الهه دوشنبه 17 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 09:00 ق.ظ

سلام
شرمنده به جا نیوردم!!!!!
در مورد قالب ۴روز تو گوگل سرچ کردم!
راستی آهنگتون واقعا زیباست
موفق باشی
یا علی

ملودی عشق یکشنبه 13 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 04:12 ب.ظ

سلا م
خوبی؟

antifloding را غیز فعال کن لطفا
این طوری نمی شه رو یه پست بیشتر از یه نظر گذاشت
خیلی بده

راستی یه سوال بانمک
Pm ت را دیدم اومدم
و اما سوالم :

چه جوریه که ما تو یاهو تو اد لیست هم هستیم
اما بلاگامون تو لیست دوستای هم نیستسم
؟!؟!

من اضاقه ات کردم به لیست دوستام
تو هر دو تا بلاگم
منتظرتم بیان
---------------------------

شاد باشی

http://the-melody-of-love.blogsky.com/
http://just-melody.blogsky.com/

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد