تنهایی

درد دل ساده، بی تکلف، به دور از هر واسطه ای ؛
سلام :

شاید عادت کرده ام از پس القاب همه را صدا بزنم. شاید… . دلم میخواهد کمی تنها باشم؛ به اندازه ابعاد ساده یک دل، دلم گرفته است!

کسی نیست تا سرم را روی سینه اش بگذارم، کسی نیست تا به درد دلهایم گوش کند…. . امشب اما دلم عجیب گرفته است؛نه بر سر دوراهی مانده ام و نه راه گم کرده…خیلی عقب تر از اینها…!؟

من گم شده ام !!

دلم میخواهد بروم…بروم و خود را پیدا کنم. اما هیچ کس نمیفهمد چه میخواهم…

نه پدرم…نه مادرم… نه دوستان ... سهم من از زندگی بخدا سهم کمی است …سهم تنهایی یک عادت.دلم میخواهد زندگی ام عادت نباشد، میخواهم تجربه کنم. امشب دلم عجیب گرفته است… نه ایوانی هست که برویش بروم و انگشتانم را بر پوست کشیده شب اش بکشم نه ره توشه ای که با خود بردارم و قدم در راه بی برگشت بگذارم… .

دلم میخواهد خرق عادت کنم !

دیگر نمیخواهم به تکرار زندگی بپردازم…من نیازمند کشف ام،نیازمند شهودم… . دلم میخواهد هجرت کنم اما بالشم بوی اواز چلچله ها نمی دهد.

خسته شده ام از زندگی تکرار و تکرار و تکرار… .از زندگی بیزار نشده ام، اما حالم از تکرار به هم میخورد.

خسته شده ام ،بریده ام، از زندگی دست کشیده ام…روزمرگیها دیگر مرا اشباع نمیکند…

دلم تنگ است، قرار است به جایی بروم که نمیدانم کجاست!...قرار است فرار کنم…فرار کنم از این زندگی.

دستم را بگیر !

میخواهم دنیا را سه طلاقه کنم و علایقم را سر طاقچه عادت بگذارم. تنهایم، خسته ام، ناامیدم و مایوس. دلم به اندازه ی تمام گلهای قالی خانه مادربزرگ گرفته است. دلم شکسته است. بالهایم را گم کرده ام، قبلا پریدن بلد بودم…قبلا که با خدا مناجات میکردم خدا جوابم را میداد… !!

دستم را بگیر که از مرحله پرت شده ام. گم کرده ام بالهای سبزم را که در کودکی به من داده بودی…من در هیاهوی شهر گم شده ام. در قیل و قالهای مادیات و قدرت زندگی حل شده ام…

من گم شده ام !

دلم میخواهد ببرم،من یک زندگی تازه میخواهم… .سهم زیادی است؟ ادعایم سهم زیادی از زندگی نیست…بخدا نیست… .دلم گرفته؛ از این شهر ، از این مردم ، از…

در هیاهوی شهر کسی صدای منرا نمیشنود. همه در سرعت حل شده اند ! همانطور که خودم. سالهاست پشت سرم را نگاه نکرده ام، من در روزمرگیها حل شده ام.

شیرینی زندگی دلم را زده است… عقده هایم در گلو جمع شده اند و هیچ کدام راه به بیرون نمی یابد

من دلتنگم ! دلتنگ از گریه های شبانه، دلتنگ از تکرارهای زندگی، دلتنگ از راههای نرفته.

بغض گلویم را گرفته است، کسی صدایم را نمیشنود. تنها توئی ! تنها توئی که حس میکنم با هم مشترکیم… در بریدن از زندگی. نه بریدنی از روی هوی و هوس. که به دنبال گم کرده خویشم.

خوش دارم دل بکنم از تکرارهای مکرر.مثل ماهیها که تا وقتی در اب هستند نمیفهمند اب چیست. من امروز دوباره ظرف آب خودم را پیدا کرده ام. میدانم نشانی اش کجاست…میدانم…ولی یادم رفته است…

دستم را بگیر که بیش تر از هر زمانی به تو احتیاج دارم !

دلم برای خدا تنگ شده است.میخواهم بپرم؛ نه با بالهای قرضی…بالهای خودم پس کجاست؟…کسی قرار نیست مرا به شهر عشق برساند…

دستم را بگیر !

خسته ام، نا امیدم، دل غمزده ام روی پریدن از قفس دارد؛ نه با بالهای مجازی و قرضی…

دستم را بگیر !... 

 

نظرات 11 + ارسال نظر
رقیه نادری پنج‌شنبه 15 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 08:27 ق.ظ http://mypoem.blogsky.com

سلام.
گاهی اوقات آدم یه نوشته ای از شخص دیگه ای رو می بینه
و احساس می کنه اونم دوست داشته همین رو بنویسه.
خیلی خوب نوشتین(چون منم گاهی اوقات دوست دارم بپرم)
انشاالله موفق باشین.

نینجون جمعه 16 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 03:17 ق.ظ http://oshop.blogsky.com

سلام
وبت باحاله
مخصوصا این پستت
راستی میدونستی با گذاشتن آگهی تو وبلاگت از وبلاگت درآمد کسب کنی
امتحانش مجانیه و ضرری نداره
پس به اینجا یه سر بزن و ثبت نام کن:

http://www.oxinads.com/?a=2977
لطفا بعد از ثبت نام قوانین سایت رو حتما بخونید آخه اول باید آدرس وبلاگتون رو وارد کنید

عسلی بار شنبه 17 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 07:48 ق.ظ http://asali-e-baar.blogsky.com

فوق العاده می نویسی

مهتاب شنبه 17 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 04:26 ب.ظ

سلام وخسته نباشی
سال جدید رو بهت تبریک میگم وامیدوارم در پناه حق همیشه سلامت باشی ودر دلت هیچ غمی نباشه مطالب بسیار جالبی نوشتی برات اروزی موقعیت دارم از خدا دارم وامیدوارم بهرچه میخواهی برسی وهیچوقت خسته از تکرار زندگی نباشی پیروز وسربلند باشی

وحید شنبه 17 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 06:14 ب.ظ

سلام دوست مهربونم حالت خوبه هم وبلاگی؟
*****
اومدم به یه جشن کوچولو تو وبلاگم دعوتت کنم
*****
اگه بیای خیلی خوشحالم می کنی عزیز
*****
بوس بای بای
*****
مرگ از زندگی پرسید چرا من تلخم و تو شیرینی؟ زندگی در جواب گفت : چون من دروغم و تو حقیقت

شبنم پنج‌شنبه 22 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 05:51 ب.ظ http://tasnifeman.mihanblog.com

سلامممممممممممممم

ذهن پوچ جمعه 23 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 12:36 ق.ظ http://sange-sabur.blogsky.com

خسته نباشی...
جالب بود
فقط همین.

مرد باران چهارشنبه 28 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 10:24 ق.ظ http://rainct.blogsky.com

موفق باشی...

مرد باران
mohammadblogs@yahoo.com
http://rainct.blogsky.com
سال 1387 هـ.شـ.

حمید سه‌شنبه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 05:22 ب.ظ http://shadmehr20.blogsky.com

سلام من لوگوی وبلاگ شما را در وبلاگم قرار دادم لطفا اگر میشود بنر من را در وبلاگتان قرار دهید

کد
<script type="text/javascript" src="http://www.oxinads.com/showbannerjs.php?uid=5491&adid=92"></script>
متشکرم

محمد فهندژ چهارشنبه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 06:35 ب.ظ http://www.ottelo.blogsky.com


_________@@@@@@@@
________@@@________@@_____@@@@@@@
________@@___________@@__@@@______@@
________@@____________@@@__________@@
__________@@________________________@@
____@@@@@@______@@@@@___________@@
__@@@@@@@@@__@@@@@@@_________@@
__@@____________@@@@@@@@@_______@@
_@@____________@@@@@@@@@@_____@@
_@@____________@@@@@@@@@___@@@
_@@@___________@@@@@@@______@@
__@@@@__________@@@@@________@@
____@@@@@@_______________________@@
_________@@_________________________@@
________@@___________@@___________@@
________@@@________@@@@@@@@@@@
_________@@@_____@@@_@@@@@@@
__________@@@@@@@
___________@@@@@_@
____________________@
____________________@
_____________________@
______________________@
______________________@____@@@
______________@@@@__@__@_____@
_____________@_______@@@___@@
________________@@@____@__@@
_______________________@
______________________@
_____________________@
____________________@


تقدیم به تو .
وبلاگ خوبی دارید .
به ما هم سر بزنید . موفق باشید .

سلام نمی کنه جمعه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 01:56 ب.ظ http://www.promete28.blogfa.com

به منم سر بزن...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد