یکسال گذشت و برگی دگر از دفتر عمرمان ورق خورد . انگار همین دو سه روز پیش بود که سال ۸۶ آغاز شد. اینقدر سرگرم کارهای مختلف شدیم که گذر زمان را متوجه نشدیم و موقعی به خودمون اومدیم که دیدیم آخر ساله و چیزی به آغاز بهاری دیگه نمونده . جا داره در این واپسین روزهای آخر سال مروری داشته باشیم به کارنامه اعمالمون و ببینیم در این یکساله گذشته با پرونده اعمالمون چه کردیم و چقدر تونستیم از این فرصتهای که داشتیم استفاده کنیم ؟ بیاییم یه حساب و کتابی کنیم و ببینیم در این سالی که در حال گذر از اون هستیم بازنده بودیم یا برنده ؟ منفعت بریدم یا اینکه ضرر کردیم ؟ خوشا به حال اونهایی که از این فرصتها استفاده کردن و ره توشه خودشان را برداشته و به خوشحالی و شادمانی به استقبال بهار دیگر میرود و بدا به حال اونهایی که نتونستن از این فرصت به نحو احسن استفاده کنند و با دلی محزون پای به بهار دیگر می گذارند .
اما دوستان عزیز
بیاییم با خود عهد کنیم و قرار بگذاریم که از گذشته عبرت بگیریم و از فرصتها استفاده کنیم
قبل از آنکه آنها را از دست بدهیم . چرا که هیچ تضمینی نیست که بتوانیم فرصت دیگری بدست آوریم .
بیاییم با خود و خدای خود عهد ببیندیم از لحظه لحظه فرصتها استفاده مطلوب کنیم تا در
روز های واپسین  افسوس  گذشته را نخوریم.
بیاییم به گونه ای باشیم که در هنگام تحویل سال شاهد تحول حال در خود باشیم .

نظرات 8 + ارسال نظر
[ بدون نام ] سه‌شنبه 28 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 07:08 ب.ظ

با سلام و عرض خسته نباشید .
وبلاگت جالبه – یکی از بهترین و باحالترین وبلاگ هایی که دیدم همین وبلاگه .
الان دارم ازش به عنوان صفحه ی خانگی خودم استفاده میکنم !
منم یه وبلاگ دارم ولی اعتراف میکنم که به خوبی وبلاگ تو نیست !!!
راستش قالب خوبی هم داری – خوب مطالبت رو منظم کردی .
فقط از یه چیز تعجب میکنم !!! همه ی کسانی که وبلاگ بزرگی دارن ( مثل تو ) رو به در آمد اینترنتی آوردن . ولی تو ... !
راستش ، فکر کردم شاید نمیدونی !!!
ولی به هر حال چون وبلاگت خیلی به دردم خورد والان دارم ازش به عنوان صفحه ی خانگی استفاده میکنم میخوام دینم رو بهت ادا کنم و بهت یاد بدم .
با این بازدیدی که تو داری میتونی ماهانه تا سقف 230 هزار تومان و حتی بیشتر هم بگیری .
به هر حال اگه خواستی بیا به وبلاگم و یه نظری بده که میخوای این کار رو بکنی منم وقتی دیدم که میخوای ، راهش رو به طور کامل توی نظرات وبلاگت مینویسم .
یادت باشه که توی این کار هیچ چی خرج نمیکنی و به امتحانش می ارزه .
من چون بازدید آنچنانی مثل وبلاگ تو ندارم ماهیانه تا حدود 90 هزار تومان در می آورم و هیچ کاری هم نمیکنم حتی بعضی وقت ها تا 2 ماه هم اصلا به اینترنت نرفتم و لی باز هم به حسابم حقوقم رو ریختن .
باز هم از وبلاگ بسیار خوبی که داری متشکرم دوست خوبم .
فقط باید زود زود آپش کنی تا ارزش صفحه ی خانگی من رو داشته باشه !!!نه ؟

.•* (¤¯`°•. دختر برفی .•°`¯¤) *•. سه‌شنبه 28 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 07:31 ب.ظ http://dokhtarebarfi.blogsky.com

سهلااااااااممم
بابا چرا اینجا بارون پرچم آمریکا میاد؟‌:)))
چه جالبه!
...

سال خوبی داشته باشی
روزات برفی

علی اکبر دوشنبه 5 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 01:31 ق.ظ http://hamshahrijavan.blogsky.com

سلام
سال جدید رو تبریک میگم و امیدوارم همونطور که گفتی به گونه ای باشیم که در هنگام تحویل سال شاهد تحول حال در خود باشیم ...زیبا نوشتی...ان شاالله
با آرزوی سالی خوب و خوش برای تو ...
موفق باشی

گروه حک موبایل سه‌شنبه 6 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 03:40 ق.ظ http://saatsheni12.persianblog.ir/

با سلام و عرض تبریک به مناسبت سال نو و میلاد پیامبرو امام صادق(ع) .
نوشته ای زیبا و پر مفهوم است امیدوارم که همه چنین باشیم که گفتید . شما هم میتوانید با ورود به سایت ما مجموعه ای کاملاً بینظیر از ما هدیه بگیرید .
موفق باشید .
منتظر شما هستیم.

نینجون چهارشنبه 7 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 01:55 ق.ظ http://pixx.blogsky.com

سلام
وبت باحاله
مخصوصا این پستت
راستی میدونستی با گذاشتن آگهی تو وبلاگت از وبلاگت درآمد کسب کنی
مثله من
امتحانش مجانیه و ضرری نداره
پس به اینجا یه سر بزن و ثبت نام کن:

http://www.oxinads.com/?a=2977

هادی پنج‌شنبه 8 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 12:54 ق.ظ http://manotomamishavim.blogsky.com

سلام حامد جان عیدت مبارک خوبی؟ از وبلاگت خوشم اومده و حتما دوباره به اینجا سر میزنم.
حامد عزیز من در وبلاگم بخشی رو دارم به نام زندگی مثبت که تازه شروع کردم.خوشحال میشم در مورد مطلبش نظرت رو بدونم.
یه خواهش دیگه لطف کن آدرس وبلاگت رو در قسمت نظرات وبلاگ من وارد کن
دوست دارم بازم بهت سر بزنم نمیخوام آدرس اینجا یادم بره.

سینا پنج‌شنبه 8 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 01:06 ق.ظ http://www.irhc.blogsky.com

درود به تو دوست نازنیم مطالبتخوب بود راستی چقدر لینهای خوب و بدر بخور داری من که خیلی حال کردم
در ضمن ما هم بلاگی داریم که سعی کردیم در حد خودمون به فرهنگ ایرانی بپردازیم بعضی وقتا هم به سیاست یه گیرایی می دیم
به ما سر بزن در ضمن با لینک کردن بلاگ ما در ترویج فرهنگ ایرانی کمک بزرگ میکنی خوشحال میشم لینکمون کنی
منتظرت هستم

امید پنج‌شنبه 8 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 01:39 ق.ظ http://www.s-p-r.blogsky.com

سلام به حامد عزیز.از اینکه سعادت نصیبم شد و بطور اتفاق وبلاک زیبا و مفید تو را پیدا کردم خوشحالم.واقعا دست مریزاد.مطالب و لینکهای بسیار خوبی داری. اگر اجازه می فرمایید وبلاگ و لینکهای شما را در وبلاگ خودم اضافه کنم.خوشحال می شم اگه سری هم به ما بزنی
سربلند و موفق باشید....در امان خدای متعال

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد