(( تقدیم به او که یاد داد عاشق باشم ))

 

     چه سخت گذشت تا بفهمم بودنم را و چه ساده میگذرد رفتنم،

 

            اما در این بودن و رفتن به من یاد دادی عاشق باشم

 

چه زود گذشت آن زمان که مرا درس عشق دادی و محبت را ضمیمه

 

 وجودم کردی و در پیوست نهادم حک نمودی:

 

دوست بدار و عاشق باش

 

           آری تو در  وجودم دوست داشتن را به ودیعه نهادی

 

   چگونه ستایش  کنم تو را  که ناتوانتر از آنم که برای تو بنویسم

 

               و چه زود گذشت بودنم و زود میرود رفتنم

 

                     میدانم میروم ومیدانم که باید بروم

 

                        اما به کدامین منزل بیاسایم

 

                 بسیار دوستت دارم، من عاشقم مهربان

 

آخر تو به من آموختی عشق را، اگر من اکنونم به عشق آمیخته است

 

    چون تو مرا کشاندی .

 

                    پس چرا احساس میکنم دیگر دوستم نداری

 

                        نمیدانم........... شاید اشتباه میکنم

 

         چون تا زمانی که من در ملک تو هستم  امیدوارم .

 

      راستی اگر مرا از مُلکت راندی به کدامین ملجا پناه ببرم ؟

 

  اما هر جا بروم مُلک توست و این شادیم را افزون میکند که هر جا

            

 بروم ا زآن توست........پس هنوزدوستم داری...!!

نظرات 2 + ارسال نظر
مینا پنج‌شنبه 18 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 11:21 ب.ظ http://rooz-o-rozegar.blogsky.com/

سلام
ممنون که به من اعتماد بنفس دادی برای ادامه نوشتن
راستی چه جوری میتونم ازت کمک بگیرم؟؟؟

زبان آموزان جمعه 19 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 04:03 ب.ظ http://www.zabanamoozan.com

سلام دوست عزیز،
دو پیشنهاد خوب براتون دارم:

1- اگر در طرح تبادل لینک سایت ما شرکت کنید از مزایای زیر برخوردار می‌شوید:
* لینک شما را در فهرست لینکستان سایت ثبت می‌کنیم.
* لینک شما را در 30 موتور جستجو ثبت می‌کنیم.
* همه ماهه شما را در قرعه کشی سایت شرکت می‌دهیم.
* یک مقاله بسیار مفید در ارتباط با نحوه بالا بردن تعداد بازدیدکنندگان وبلاگ خود از طریق ایمیل برای شما ارسال می‌کنیم.
همین الان از لینک زیر بازدید کنید:
http://link.zabanamoozan.com



2- اگر وبلاگ شما بازدیدکنندگان زیادی دارد (بیش از 100 بازدید در روز) می‌توانید با هدایت بازدیدکنندگان وبلاگ خود به سایت ما در سود فروش این سایت شریک شوید.
نحوه کار بدین صورت است که وقتی یکی از بازدیدکنندگان وب شما وارد سایت ما شود و از فروشگاه سایت ما خریدی انجام دهد، 20 درصد از کل مبلغ به شما تعلق می‌گیرد. این سفارش در کنترل پنلی که در اختیار شما قرار می‌گیرد ثبت می‌شود.
جهت اطلاعات بیشتر از لینک زیر بازدید کنید:
http://zabanamoozan.com/affiliate.htm


فرصت‌های خوب را از دست ندهید!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد