کربلا قطعی از خاک بهشته

ظهرها خورشید از بُهت، خیره خیره به زمین مى‏نگرد . انگار بعد از این سال‏ها هنوز روز واقعه را باور نکرده است . عصر که مى‏شود آن‏قدر تلخ نگاهش را از روى زمین بر مى‏دارد که اندوهش در هواى غروب منتشر مى‏شود . این‏جا هر روزش روز واقعه است . این‏جا هنوز گوش بیابان از نداى «هل من ناصر ینصرونى‏» زنگ مى‏زند و پشت زمین «انکر ظهرى‏» تیر مى‏کشد . در شیار ذهن هر نخل بر ساحل علقمه صداى فریاد «یا اخا ادرک اخا» حک شده است . این خاک هنوز بوى یاس مى‏دهد . گوش هنوز در حسرت شنیدن آخرین «لاحول ولا قوة الا بالله‏» وامانده است . به هرکجا بنگرى تکثیر «هیهات من الذله‏» را در ذرات وجود حس خواهى کرد .
صداى زنگ کاروان آفتاب به گوش مى‏رسد . هرسال خاطره یک کاروان به این صحرا قدم مى‏گذارد . محرم که مى‏شود کاروان غم به دل اهل زمین و آسمان کوچ مى‏کند .
محرم که مى‏شود ...

 

 اَعْظَمَ اللّهُ اُجُورَنا وَاُجورَکُمْ بِمُصابِنا بِالْحُسَیْنِ عَلَیْهِ السَّلامُ

محرمی دیگر از راه می‌رسد

و بهار اشک دیگری بر عاشقان ولایت،

که در آن غبار از جان‌های خسته خویش زدایند

و وجودشان را به عطر حسینی معطر کنند.

محرمی که با نام حسین پیوند خورده و

با آمدنش فکرها و دل‌ها متوجه روزی می‌شود که

بزرگ‌ترین روزهای مصیبت است.

اشک‌ها در غم برترین انسان‌های عالم جاری می‌شوند.

  ضربان قلب من حسین

نظرات 10 + ارسال نظر
مهتاب دوشنبه 2 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 12:42 ب.ظ

سلام خوبی دوست عزیز
چه زیباگفتی چ۰ سوزان است غروب عاشورا وای از علقمه وای از دست های برزمین افتاده... وای از مشک پاره واقعا در کربلا چه گذشت عشقمن حسین
مال جانم فدای حسین
امیدوارم همیشه در همه کارها موفق باشی

امیر چهارشنبه 4 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 01:06 ب.ظ http://pws.blogsky.com

سلام.
مطالبت خیلی قشنگه .
موفق باشی!
--------------------------
این منم ، من که منم ، تو با منی ، من بی منم. من نه منم، من در منم، در بی منی من که منم ، در بی منی من با منم ، تو با منی که من منم ور نه منم یه بی منم. من با تو ام که با منی، ور نه تو ام یه بی منی . این نه منم که این تویی، آن نه که تو، بلکه منم؛ پس تو منی، منم تو ام. تو همان منی هستی که در آیینه ی وجودم به تماشا نشستم. دو آیینه که
از یکدیگر عبور کرده اند و همدیگر را در آغوش می کشند. دو آیینه که از یکدیگر معنی می گیرند و در هم و بر هم به نهایتی از عشق خواهند رسید.

رامین یکشنبه 8 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 01:09 ب.ظ

سلام حامد جان از وبلاگ شما هفته ای یک بار دیدین می کنم خیلی خوبه موفق باشی

شکوفه دوشنبه 9 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 07:28 ب.ظ http://haramedelam.blogsky.com

سلام ...

ایام سوگواری سید و سالار شهیدان امام حسین (ع) و

الالفضل العباس رو بهت تسلیت می گویم ...

من دوستام فراموش نمی کنم ... مخصوصا دوستان قدیمی

ولی دوستان در حق ما کم لطفی می کنن ...

موفق باشید ...

در پناه حق

وحید چهارشنبه 11 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 07:06 ب.ظ

سلام حامد جان تو به فکر ما نیستی ولی ما بیاد تو هستیم سایت زیبایی داری بهت تبریک می گم .
همدوره آموزشی وحید کد ۲۳

مدیر وب کولاک پنج‌شنبه 12 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 09:05 ب.ظ http://www.koulak.weblog.sh/

به نام خدا

با عرض ادب و احترام خدمت همکار گرامی !
از وب شما دیدن کردم ، وب جالب و مفیدی دارید.چنانچه مایل به تبادل لینک با وب ما هستید ، ابتدا لینک ما را با عنوان " کولاک وب " قرار و عنوانی که مایلید ، در بخش نظرات برای ما قرار بدهید.

با تشکر مدیر وب کولاک.;) =;



یاسمین(حرفهای یه دختر غمگین پنج‌شنبه 12 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 09:21 ب.ظ http://rue.blogsky.com

سلام
ممنون به من سر زدی
فقط راجع به وبلاگت یه چیز می تونم بگم....واقعا زیبا می نویسی
خوشحال میشم بازم به من سر بزنی
دلت شاد

پارمیس یکشنبه 22 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 01:19 ق.ظ http://apadana2006.blogsky.com

سلام اقا حامد.پست قشنگی بود واقعا قشنگ. به دفتر خاطرات من هم سر بزنید با حضور سبزتون شادم می کنید. در پناه خدای یگانه همیشه سلامت خندان و موفق باشید . یا علی.

پارمیس یکشنبه 22 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 08:45 ب.ظ http://apadana2006.blogsky.com

سلام آقا حامد. مرسی از لطفتون. چشم باز هم پیشتون میام. شما هم اگه به من سر بزنید بسیار خوشحال میشم. در ضمن من همیشه پاسخ کامنت دوستان رو در وبلاگم هم میدم. دوست داشته باشید می تونید بخونید. بازم مرسی. در پناه حق. موفق باشید عزیز.

مظاهر پنج‌شنبه 26 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 01:35 ق.ظ http://mazaherm.com

بسم الله سلام امام حسین نمونه بارز انسانیت بوده اند ... و در مقابلشان قصاوت و خوی پستی به مقابله امده بود ... شجاعت امام حسین و ایمان و عشق ایشان ... عشق وایمان می افریند و تا ابد است حسین.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد