بی تو مهتاب شبی باز از آن کوچه گذشتم

همه تن چشم شدم خیره به دنبال تو گشتم

شوق دیدار تو لبریز شد از جام وجودم

شدم آن عاشق دیوانه که بودم

در نهانخانه جانم گل یاد تو درخشید

باغ صد خاطره خندید

عطر صد خاطره پیچید

یادم آمد که شبی با هم از آن کوچه گذشتیم

پر گشودیم و در آن خلوت دلخواسته گشتیم

تو همه راز جهان ریته در چشم سیاهت

من همه محو تماشای نگاهت!!

نظرات 2 + ارسال نظر
فرید جمعه 22 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 04:38 ق.ظ http://pashew.mihanblog.com

سلام
عالی بود و قشنگ می نویسی خوشحال میشم به وبلاگم سر بزنید و نظر بدین امیدوارم که همیشه موفق و پیروز باشی

ساحل پنج‌شنبه 29 دی‌ماه سال 1384 ساعت 04:29 ق.ظ

سلام حامد.

من میخوام یه وبلاگ درست کم ولی هر کاری می کنم نمیشه.

تو میتونی کمکم کنی؟؟؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد